افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 10782
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

10 كليد طلايي كه هر زن شيك بايد داشته باشد


مجلات مختلف همچون الي و ووگ چيزهاي زيادي در مورد نحوه لباس پوشيدن مي گويند، اما واقعيت اين است كه زنان همانند مردان نياز به چيزهاي دارند كه داشتن آنها براي اينكه شيك و مد باشند، ضروري است و بدون آنها مثل اين است كه يك راهبه و فرد روحاني بدون دعا و نماز باشد.

1- يك پيراهن مشكي:

داشتن آن براي هر زني ضروري است. اين لباس اشخاصي مانند آدري هيپبرن درفيلم  صبحانه اي براي تيفاني و مونيكا بلوچي در فيلم مالن را ماندگار كرد. پيراهن مشكي لباسي است كه مي توان آن را در تمام موقعيتها و در هر زمان و مكاني پوشيد.

2- يك كيف دستي شيك و با كيفيت خوب:

 كيف هايي كه از مواد خوبي تهيه شده باشند و ظاهر شيكي داشته باشند، باعث مي شوند كه به شما توجه شود. كيف نخستين چيزي كه افراد متخصص مد و خوش سليقه در افراد مشهور به آن توجه مي كنند.

3- عينك آفتابي:

 عينكها مكمل صورت شما هستند و زماني كه آن را به چشم مي زنيد، شما را اسرار آميز و مرموز نشان مي دهند.

4- يك دستبند يا النگوي طلا:

به شما زيبايي و شيكي خاصي مي بخشد. خصوصا اگر دستبندي داشته باشيد كه نام شما در سرتاسر آن نوشته شده باشد.

5- عطري گرانبها و خوشبو:

بوي فريبنده و برانگيزنده عطري عالي، حسي از جذابيت و فريبندگي و مرموز بودن را به شما مي بخشد. اين عطر باعث مي شود كه فردي آن را بو كرده است، بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصيت شما را بداند.



ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هزار نكته باريك تر از مو درباره حالت دهنده ها


در صد بسيار زيادي از خانم‌ها و آقايان از اينكه موهايشان پس از حمام حالت وز(فرهاي نامطلوب) به خود مي‌گيرد و به سختي شانه مي‌شود شاكي هستند و دوست دارند بعد از حمام كردن موهائي نرم، صاف و درخشنده داشته باشند.شايد شما هم جزء همين افراد باشيد و شايد تا به حال راه‌هاي بسياري را آزموده باشيد.
به نظر مي‌رسد استفاده از يك حالت دهنده (كانديشنر) مي‌تواند يكي از آسان ترين و بي‌دردسرترين راه حل‌ها باشد ولي آيا مي‌توان درست‌ترين و كم عارضه ترين راه حل هم دانست؟

حالت دهنده يا نرم كننده؟

لغت كانديشنر در مراجع فارسي زبان، <حالت دهنده> ترجمه شده است. استفاده از واژه <نرم كننده> به جاي حالت دهنده در بسياري از موارد رايج شده و به غلط به عنوان مترادف لغت <كانديشنر> استفاده مي‌شود، در حالي كه نرم كننده‌ها رده‌اي جداگانه در طبقه بندي گروه‌هاي 63 گانه سيستم بين المللي نام‌گذاري مواداوليه صنايع بهداشتي و آرايشي دارند.
شامپو ازموادي تشكيل شده كه پس از آبكشي بار الكتريكي منفي روي‌مو‌به‌جاي مي‌گذارد .
اين مواد سورفكتانت‌هاي آنيوني نام دارند) اين امر باعث باز شدن پولك‌هاي سطح خارجي مو موسوم به كوتيكول‌ مي‌شود.
باز شدن اين پولك‌ها باعث از دست رفتن رطوبت مو شده و همچنين به علت زبري و ناهمواري نور را خوب منعكس نمي‌كنند، بنابراين مو درخشندگي خود را از دست داده، كدر ومات به نظر مي آيد.

تركيبات حالت دهنده

حالت دهنده يا كانديشنر از موادي تشكيل شده كه در ساختار ملكولي آن بار مثبت وجود دارد. (اين مواد سورفكتانت‌هاي كاتيوني نام دارند.) خنثي شدن بار الكتريكي مو توسط حالت دهنده باعث مسطح شدن پولك‌هاي مو و صاف شدن آنها و در نتيجه حالت پذيري، درخشش و سهولت شانه زدن در حالت خشك و مرطوب مي‌شود.
بنابراين هرچه مو خشك‌تر باشد (منظور طبيعت مو است نه خيس يا تر بودن آن) نياز بيشتري به حالت دهنده دارد. به طوري كه براي موهاي خيلي خشك و آسيب‌ديده، از حالت دهنده‌هايي با نفوذ‌عمقي‌استفاده مي‌شود كه به داخل كوتيكول نفوذ مي كنند.
به طور كلي حالت دهنده ها دو دسته هستند:دسته اول كه پس از شامپو زدن استفاده مي شوند و قبل از خشك كردن نياز به آبكشي دارند و بنابراين مقدار ناچيزي از آن روي مو باقي مي‌ماند.دسته دوم حالت‌دهنده‌ها نياز به آبكشي ندارند،بنابراين تا دفعه بعد كه شامپو زدن انجام مي شود به طور كامل روي موها باقي مي‌مانند.
طرز مصرف

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

۷ شیوه رایج زیبایی در ۷ گوشه جهان


در هر گوشه از جهان زنان برای زیباتر شدن شیوه ‌ای را آموخته ‌اند و به فرزندان‌ شان آموزش داده ‌اند.گرچه این شیوه‌ ها برای مدت زمانی منحصرا در اختیار این دسته بوده اما مهاجرت ‌ها سبب شده بین مردم کشورهای مختلف رایج شود؛ شیوه‌ هایی که دلیل ماندگاری اکثر آن ها طبیعی بودن و اقتصادی بودن شان است.

 

ایران

بند انداختن از جمله شیوه‌ های مرسوم اپیلاسیون در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا است که منشا آن به ایران برمی گردد. زنان ایرانی به کمک یک نخ کتان نازک که بین گردن و دو دست قرار می‌ گیرد، موهای زاید را برمی ‌داشتند. این همان کاری است که با موم گرم و سرد هم می ‌توان انجام داد با این تفاوت که نخ سبب کش آمدن پوست نمی ‌شود و وسیله‌ ای عالی برای برداشتن موهای نواحی حساس به ویژه موهای صورت و ابرو است. درد بند کمتر از درد موچین است و کار هم سریع ‌تر به اتمام می ‌رسد. امروزه استفاده از بند در بسیاری از کشورها از جمله اسپانیا و کانادا بین زنان مرسوم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

از بين بردن موهاي زائد صورت


در برخي خانمها موهاي صورت بيش از حد طبيعي هستند و از نظر زيبايي مشکل آفرين ميباشند. افزايش غيرطبيعي موي صورت ميتواند به علل گوناگوني باشد، ولي شايعترين علت آن مسئل ناشناخته و احتمالا وراثي است. از جمله علل ديگر ميتوان به بيماريهاي غدد داخلي، کيست تخمدان و مصرف بعضي داروها اشاره نمود.
در زمان حاملگي موهاي ظريفي در لب بالا، چانه و گونه ها رشد ميکند که چند ماه پس از زايمان خود به خود از بين ميروند. بنابراين وجود آنها در زمان حاملگي نبايد موجب نگراني شود. در هنگام يائسگي نيز در برخي خانمها موهاي صورت زياد ميشوند که براي درمان آنها بايد با پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا در صورت لزوم قرصهاي استروژني تجويز نمايد.
براي از بين بردن موهاي اضافي صورت روشهاي مختلفي وجود دارد: بيرنگ کننده ها، کرمهاي موبر، سوزاندن، تراشيدن، بند انداختن، استفاده از موم، اشعه ايکس، استفاده از موچين.
1- بيرنگ کننده ها: بيرنگ کردن يا دکلره کردن، ساده ترين راه درمان موهاي اضافي است. براي اين منظور ميتوانيد از کرمهاي مخصوص که با پودرهاي ويژه اي مخلوط ميشوند و يا از آب اکسيژنه استفاده کنيد. پوست را با آب و صابون به خوبي بشوييد تا چربي آن پاک شود. بيرنگ کردن بيشتر براي موهاي ظريف و کرکها مناسب است.
2- موم، موچين، تراشيدن و بند انداختن: تمام اين روشها تقريبا مشابه هستند و هيچ بک را توصيه نميکنيم، بويژه بند انداختن را که يک روش غيربهداشتي و خشن است. امروزه دستگاه هاي تراشنده جديدي به بازار عرضه شده که تقريبا تمام موها را از ريشه درمي آورد ولي هر بار که موها کنده شوند، ضخيمتر شده و رشد آنها تسريع ميگردد. بنابراين اثر روشهاي مزبور موقتي است و به تحمل درد و ناراحتي آن نمي ارزد.
3- کرم هاي موبر: اين کرم را معمولا بايد به مدت ده دقيقه بر روي موضع قرار داد و سپس موها را مالش داد و بعد از آن شست. به اين ترتيب موهاي اضافي از بين ميروند. اگر پوست شما حساس باشد و در اثر مصرف اين کرمها دچار سرخي و التهاب يا خارش شود، از آنها استفاده نکنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com